Blogger Layouts

Tuesday, December 14, 2010

pasal aku ! - aku mok kerja :P

hey friends . lama aku x new post kat blogger towk eyh . ehheee. firstly ,, mun tajuk kat atas ya AKU MAHU KERJA ? paham2lah ... hari tok last paper . paper 1 geo .. xpa.xpa.. xda main tulis2. ahahaa. lak lah belajar .ahaha. esok mok cari kerja terus . xmok buang masa . p, tmye ku mok kerja towk .. sungguh byk plan eyh . ada org ajak konsert bunkface& hujan  , ada jua ajak pergi majlis kawin 16/12 and 20/12 . omg ! ... kwn ku gik mok ajak ku gie kuching sempena kazen nya kawin gik .ahaha.. suka aku eyh . p, byk gilak . palak pun angol mun mcm tok . sabtu mok ambik kelapa sawit and tebu supply kat miri mek org gik . ( aduhhh .. confuse ! , xmok jua kecewa my family ) ..macam mana nie .. aiyo ! . cobalah lah ikut kwn esok . kerja ow .. mun boleh kerja kat hotel . okey x ? gaji ? wooww ! ahhaa. paham2lah ..
dolok aku lah anak yang manja .. apa ku mok org bagi ., duit suka hati mintak . mun x mintak duduk umah pun duit masuk dlm kocek . ahaha. mungkin tahun 2010 byk ku polah salah ngan my dady actually . nakal gilak dgn zaman remaja towk . uhh . menyesal i . lepas spm tok perangai makin okey . semakin baik ? ehhee. mok cari duit kedirik . bagi kat family , belanja my bestfriends ... and friends ..

aku mok usaha aku kedirrik mcm ney susahnya cari duit .aku akan berjimat . ada pakey ku enjoy and simpan . a.. pasal simpan ? yes .. after spm jak of coz anak robinson semua ada kad kredit kedirik yeah .. ahhaa. tmye skool menengah ney boleh . lak suka hati pakai . mun lepas spm . byk mok pikir . matang sikit . sempena birthday ku 4 bulan gik .. heehee.  mcm xlama gik ya  . aku mok duit nok ku pakai polah birthday party ya my duit .. xmok duit org lain . pandai2 lah berjimat .ahhaa. mungkin dolok aku agak sosial . dolok hari sabtu muka aku . muka aku . terutamanya tmye form 3 . akai .. leju tgk .ahhaa. neytowk ? fuh ! bosan do .  my dad and aku busy cari kolej yg bagus utk aku .. nya suruh kat segi college atau swinburne university . xpa jua ya . okey jua . ada kwn aku jua .xtakut . kuching kdk mcm miri jua bagi aku . dolok slalu gie xcnun . kakak pun tinggal xcnun cuma x hafal nama jalan apa semua ya . aahaha.. tggu jaklah . cerita pasal kakak ? tok payah sikit sys aku tok .. mun aku jadi gie kuching ..akulah jadi mangsa . nya suka fashion . neydak sampey neytowk x kawin2 .. suka enjoy , shopping .. belambak dress anak ya ...jacket nya semua kacak2 .. ehehhe .. boh jak anak pompuan robinson semua kawin lambat gara2 fashion.ahhaaha.. mungkin zaman tok ku blom berfashion .just simple .. saje je . hahaa. tglah lok .. sys aku jauh . hahaa.

aku mok capai hobby aku iaitu colloect cincin dan jam tangan .. kecian aku tgk jam tangan aku tok eyh .. jam adidas tok .kenangan aku ngan kakak aku . beli jam sama . :) :) battery blom tukar ma . heheee. duit ?

aiyo ... dolok suka hati  mintak .. berubah kan . x semestinya family akan bagi sesuka hati sampey kita mati ... mesti berdikari jua .xkan mok habiskan duit mak bapak nak . neytowk ku sedar .. ya lah jrg kuar .. duit memang ada . pakai yg penting .. x kdk dolok .aiyo ! .neytok  brg paling penting ku beli ialah MAKANAN . .ahaha. AKU MOK KERJA KEDIRIK . walaupun tok first aku mok kerja .. mcm neydak ya kha .dapat ke aku ow . yalah excited gilak ya . ehheeh. mungkin baru bagi aku . :) :) mesti best  ! adik beradik robinson . yg paling awal kerja dlm buku sejarah robinson ialah bubu .ahahhaa. adik beradik semua x kerja . lepas habis study masing2 .. baru xdak kerja .. rekod baru .. lantaklah kwn bapa aku cakap2 atau jumpa ku kerja kha . aku just jawab .perlu berdikari .ahhaaa. habis cita .. mls mok bangga diri .. ahaha. cukuplah bangga diri dolok.ahahaa. * exsen jak bunyi . weih ! aku berubah neytowk . x sama kdk dolok . heehhee.

guitar aku ya .. berkurun xdak bunyi .. dah x pandai gik ku .. lepas spm belajar main guitar lah .ow .. sapa mok ajar ku tok .. xmok udah ! :( byk alu mok ubah kehidupan aku tok eyh . uhuhu . apa yang penting ..


AKU MOK KERJA !