Blogger Layouts

Saturday, December 11, 2010

my lover ; cinta ;

since I was a lover of terry mickener, never hold hands, kissing, hugging, .. strange but true. maybe he is the best man for me, just be sincere love not mock me, and destroy my liver. He was named the love & affection to myself.cuma satu hal yang anda perlu tahu .?, orang yang pernah buat kesilapan bukannya jahat buat selama-lamanya ., malah mampu berubah atas kesilapan yang lampau. he could change me. TQ ! mungkin korang x cayak ? whatever ,, kami org dua blom pegang tangan ! heehe .. ngek rite .. mcm x cayak jak dah sebulan lebih . mungkin jumpa agik kali pegang tangan kot .mun jua bubu tok mok .. boring asa kissing ya .. bgs act like friend . hehee. kiss kat dahi ? laju .mok bubu .sweet bah .. ehheee.. :) :) now. cari perlu laki yg sweet , nakal .... boh ego ! x suka bubu eyh .. nya ajak boleh ego .menyampah i .ehehee. thanks to God akhirnya dapat juga ku laki nok benar2 paham bubu tok yg nakal , suka kuar ngan kwn laki .. x pandey malu ! .ehehee. just friend .. im friendly .p, xtau orglah .. mun suka judge aku tok apa .. yg tahu aku jak tahu diri aku tok apa . ( apa ayat aku tok eyh ! ) .whatever ! yang penting . AKU ADALAH AKULAH oit ! bongok ! walaupun gerek aku x hensem kha .. x berapa ngam ngan mata korang kha . suka hatilah .. kacak gilak kha korang .. yang penting my terry mickener KACAK HATINYA KAT AKU NOK BENGUS TOK. ! hehee. I hope dapat kekal lama eyh .. .. :) mungkin dua-dua pernah buat kesilapan tmye gerek .. maafkan? udah .eyh ..hehee. mun jual mahal , ego kuat .. bercari jua . ngek ! .. bgs maafkan jak .lak mcm cita CINTA KIRANA . jual mahal and ego . sampai bila mok habis .ehhee. dahlah ya jak .ehehe. lain kali tulis gik .papai muahhs ! 

KAMU YANG KU CINTA LEBIH DARI APA YG KU RASA