Blogger Layouts

Friday, December 17, 2010

aku dapat kerja yessss !

hari towk perkara paling best . aku dapat kerja . yesssss ! mok tahu kerja ku apa . bukan jadi pengacau tau . ahhaa. aku akan berkepit ngan YONG SHU KIAU ( hr& housekeeping manager ) . Kerja aku suka hati jak .kdk org practical pulang . aku akan kerja kat dapur with cheff , dekat golf xcia , dekat spa , semua tempat aku akan try .. jadi waitress kali ada jua . p, xlama . aku di tranning . dad ku suruh . jadi semua benda aku mesti tahu dekat eastwood valley xcia . boleh ngintip org tido kat shalley xcia jua . ahaha. semua benda aku kena tahu . practise dolok sambil belajar.. best jua kerja ya .. dapat aku study lowk sebelum ku sambung belajar . peluang tok beb ! aku akan bersama cheff ngan nya culinary art . omg ! .best ! aku akan cuba buat semua benda . tmye ku kerja .. dad aku mok suruh aku start pukul 3pm-11pm (mlm tue ) .. pagi pula apa kerja aku . dad AKU SURUH AMBIK LESENLAH . apa gik . pikir mok elex cuti tok .xpat jua . mestilah .xkan org jak2 hantar ku gie eastwood ya . ahha. bangga tok .ahhaa. masuk jak bukan jadi waitress . buat kerja lebih best ! ahahah ! byk kerja ya .. boleh dikatakan rumah no.2 aku ialah EASTWOOD VALLEY . mesti ingat semua ya .. nya padah ya . adoi.adoi . nya tadi mok suruh aku jadi pelayan kat kaunter depan xcia . .. aku asa nak BI aku kali lintang-pukang kali . nasib okey ku tewk .hahaa. mun jadi waitress tewk . dapat , p my dad mok lebih2 . jadi . dad ku suruh semua benda lah . dlm office jua . nasib ku ada sijil dari kolej fajar ( sijil information technology ) senang jua .. ya lah senang sikit ya . ya lah tewk nya suruh ku jadi kauter depan ya mengadap bala-bala tetamu xcia .. aku trylah . kali aku knk jua kerja ya kali . tidakkkk ! ya padah . semua kerja . kecuali cuci jambanlah ! .. paling rendah pun jadi waitress . huhuhuhu . mesti penat . bukan sigek kerja jak ya . aku neytowk belajar bi lah neytowk .. biar senang gik .. susah jua org xpandey gilak speaking tok . tulis pandey . ckp ya .. alalala control tewk .. xpa.xpa.. kalau culinary arts .. kwn bapa aku boleh ajar .. nya padah aku akan dibahagikan kerja . kejap kat dapur , kejap kat padang golf, kejap kat shalley , kejap kat luar .. best tue ! byklah org mesti kenalan2 tok terutamanya manager setiap bahagian  towk . aku baru kenal 2 manager . aiyo .pening palak . semua speaking do . bingung towk .. sepatutnya ESOK aku kerja . excited pompaun cina ya ambik ku kerja . p, dad ku suruh HARI ISNIN . sebab esok kazen aku kawin ! . jahanam . sibuk bah .. terpaksa mydad jadi pengacara .. batal semangat ku kerja tau x . fuuuhhh !



dia akan bantu aku . setiap saaat . hahahaa.. mesti lelah kerja aku tok .. mesti semua benda kat eastwood xcia aku mesti tahu .. syuk bapa aku dengar .. jadi aku akan tahu semua benda . yes !!! yg penting .. aku dapat berlatih ngan cheff . aku doakan cheff ya jenis nok sporting . nok marah2 xmok ku.ahhaa. harap2 handsome !!! wakkkkk . *teruk :) gaji ?? ahaha. ney boleh bagitahu .ahhaa. hari isnin ku padah . bagi surprise sikitlah .ahahaa. neytowk aku study for bi .. and searchlah apa yang patut .. kita mesti belajar dolok .ahhaa. sebelum aku ambik course hotel & resort managesment. :) :) mun science ku B ke atas baru ku ambik nursing . sebab kerja hotel best .. mun aku dah tahu selok-belok towk senang sikit ku sambung belajar lawk . ehehheee.. dapat pengalaman baru .hahaa. thanks to my dad and her friends kat eastwood valley xcia . ahhaa. beri kesempatan budak baru habis spm dapat kerja semua benda luar atau kat dlm kat xcia . dapat ku pakai keta golf ya . ahhaahaa.. *mun time kerja part xcia .ehee. :) :) kalau traninig , semua benda mesti kerja .. ahaha. btw , Aku happy sangat ! so ,,,.. now . bubu yang baru lebih matang ..xda tmye mok lepak2 tok . mok kasi minat nok apa course ku ambik . ahahha. :) :) mun practical senang nya ( manager) padah , sebab kau dah traning awal tmye tok .heehee. awal belajar bah .sebab aku tahu aku agak blur and lembap mun pasal ingat2 brg towk .. semoga berjaya dgn diri akulah . :) :)

RUMAH NO.2 AKU 
EASTWOOD VALLEY