Blogger Layouts

Saturday, November 13, 2010

aku cinta kw ? :(

pagi yg indah ? menjadi suram .bagiku .
setitis demi setitis mengalir dari mataku ..
sampai bila masalah akan berakhir dalam hidupku . esok ? minggu depan ? tahun depan ? atau sampai mati ? .
aku perlu org yang ku sayang paham akan sifatku .
mungkin diluaran ? aku gembira .
didalam ? siapa tahu . :(
aku cintau kw . aku syg kw . aku rindu kw .
aku minta maaf mun aku terkasar ngan kw . aku akan tunggu kw balit miri .
p, aku mohon . jgn buat perkara yg aku x suka kat xcia .
kw lelaki yg bait . kw xpernah marah aku . kw xpernah ego dgn aku . kw okey jak dgn keputusan aku . Tapi,
aku minta maaf mlm tadi . :(  .. kwlah org pertama yg bergelar sebagai kekasihku yg bait gilak ngan aku . aku mungkin bodoh sebab aku pentingkan cinta org lain , tolong kwn . tapi cinta kita ???? biar ke tepi .. sampai aku lupakan kw . :'( aku mok bersama kw kat xcia . . aku mok ngan kw . aku harap aku jadi diam kat xcia . mula kehidupan  baru , kwn baru dan ngan kw buat selama-lamanya .
aku mok kita kembalikan kebahagiaan  kita berdua semula . :'( ..aku sedar neytowk . aku just pentingkan kwnku . aku x pentingkan kw . walaupun cinta kita , org xtau . aku tetap syg kw . :( aku mok peluk kw :'( kedak org peluk gereknya .
kenapa masa lambat glak ?
aku akan tunggu kw balit miri this disember .
aku mok spend tmye ngan kw .jak :(.
mungkin aku byk buat salah kat kw . im so sorry cayang .
aku xkan lepaskan kw .dan  aku harap kw pun sama . boh lepaskan aku :(
aku mok cinta kita dua sampai ke anak cucu ; aku cakap kdk ya sbb aku xpernah dpt cinta? sebait kw .
hanya aku yg tahu . tapi aku ? slalu anggap kw kedak patung .mcm xda papa . aku bodoh !!!!!!
lelaki yg sebait kw xsepatutnya layak dapat layanan yg tlah ku lakukan kat kw . aku dah polah kw sedih . aku beruntung dapat cinta kdk kw ..
puisi untuk kw :(
Cintaku Jauh..


Awal ku melihatmu..
Kurasakan hatiku tak menentu....
Rasa Cinta itu...
Semakin hari,semakin merayu...

Menyentuh sudut kalbuku...
Mengusik semua khayalan indahku...

Cinta itu...
Membuatku ragu..
Karena ku tak mungkin memilikimu...

Wahai kekasihku....
Janganlah kau pergi menjauh dariku...
Karna ku takkan mampu...
Bila jauh darimu....
AKU CINTA KW * terry *

kekasih hati jauh dimata
rasa rindu membelenggu jiwa
hati terombang ambing oleh cinta
hati terasa sakit karena merindu
entah sampai bila kita terus begini
bilakah kita dpt ketemu ?...